page_banner

Nantu à noi

img

Introduzione di a Cumpagnia

U gruppu Citymax hè statu stabilitu in l'antica cità di Xi'an. Cù filiali: Xi'an Citymax AgroChemical Co.,Ltd., Xi'an Greenfert Crop Science Co.,Ltd., Shaanxi Citymax Agrotech Co.,Ltd., Hong Kong Citymax CropScience Co.,Ltd., Croptech(Turkey) Ltd. A cumpagnia chì pruduce è vende u novu fertilizante urganicu internaziunale: l'acidu umicu, l'acidu bio-fulvicu, l'estratto d'alga è l'aminoacidu, è parechji tipi di prudutti di fertilizzanti liquidi.

Citymax hà esigenze strette nantu à u cuntrollu di qualità, cusì u certificatu di gestione di qualità ISO9001: 2008 hà ottinutu, ancu cù u certificatu europeu BV. Intantu, tutti i prudutti di a serie anu i certificati OMRI, Ecocert è REACH.

Citymax hè u membru di u cunsigliu di EBIC (u Cunsigliu Europeu di l'Industria di Biostimulanti) è a sucetà vicepresidenta di CBDA (CHINA BIOSTIMULANTS DEVELOPMENT AL LIANCE). Cù una grande attenzione à a capacità di R & D, avà Citymax ùn pò micca solu pruduce i so prudutti, ma ancu pruduce. diversi tipi di prudutti di formule secondu e diverse opzioni di i clienti.

CityMax-CityMax cù a cultura di "onesta sincera è fiducia", cù l'idea di l'operazione di u gruppu è a distribuzione di a marca. Citymax hà imbuttatu cù successu a so propria marca in u campu mundiale di fertilizzanti organici. Cù alta reputazione in u mondu è calore accoltu in quasi tutti i cuntinenti. Avà i prudutti di Citymax hà apertu cù successu u mercatu di l'Asia, u Mediu Oriente, l'Australia, l'America di u Nordu, l'America Latina è l'Africa è cusì in più di 60 paesi in quale ci sò 25 paesi hà distribuitu i prudutti Citymax Brand. A marca Citymax hà una grande reputazione trà u mercatu globale. Dapoi u 2019, u mercatu domesticu hè statu esploratu attivamente, cù l'alta qualità di i prudutti, Citymax hà successu u permessu di u Ministeriu di l'Agricultura di a Cina. È prestu stabilitu a basa di l'agricultura in Yantai ShanDong, Xichang Sichuan, Kunming Yunnan, induve i prudutti biostimulantes sò pruvati è spinghjanu à u mercatu.

In u futuru, cù a pusizione di "furnitore globale di fertilizzanti organici", Citymax hà da cuntinuà à sviluppà i prudutti maturati in prudutti innovatori è novi in ​​u mercatu globale, cunsulidà i vantaghji è a pusizione di leader di u mercatu, migliurà continuamente a competitività di u core è aumentà a cumpagnia. quota di u mercatu domesticu. Intantu, entra in a catena di verdura è frutti biulogica, scopre un campu più pruduttivu è guarantisci a pusizioni di u gruppu è l'ecunumia migliurà continuamente.

imge2
imge3
imge4
imge5
imge6
imge7
imgg2
imgd8_03
imgg41
imgd8_05

Core Technology

Storia di a cumpagnia

  • logo-removebg-preview
    2012

    Stabbilimentu

  • Plastica-Produtti-Produzzione-Processu
    2013

    Certificazioni internaziunali
    A prima cumpagnia chinesa chì riceve i prudutti di serie cumpleta certificati OMRI

  • 2014

    Oversea Branches Croptech Ltd.
    Per risponde à u mercatu di u Mediu Oriente
    A succursale Turchia Croptech Ltd hè stata creata

  • 2015

    Primu distributore

    Egittu gruppu Shoura
    Quale distribuisce i marchi famosi in u mondu cum'è Bayer è Basf
    Citymax hè l'unica marca di biostimulante chì distribuiscenu da a Cina

  • 2016

    Preparazione per a nova pianta
    U guvernu cinese avia spintu pulitiche strette di prutezzione di l'ambienti chì esigenu chì tutte e cumpagnie chimiche si movenu in a zona industriale chimica
    Cù rispunsenza à questu, Citymax hà iniziatu a preparazione di nova pianta

  • 2018

    Pianta innovativa è forum
    A nova pianta innovativa principia formalmente
    tenendu u foru "Sharing the organic Exploit the future".

  • logu 11
    logu 22
    2019

    Certificazioni internaziunali è filiali d'oltremare
    Filiali di Spagna
    Ecocert (doppiu standard UE è USA)
    REACH (permissione d'entrata europea)
    Certificazione di u sistema di gestione Europe BV
    Certificazione China "Hi-tech management".

  • 2020

    Esplora u mercatu domesticu Chine
    Citymax torna in Cina cun alta reputazione da più di 50 paesi

  • logu 4
    2021

    Formalmente unitu in u Cunsigliu Industriale Europeu di Biostimulantes

  • Certificazioni di Cumpagnia